FAQ

Heb je vragen over de WashKing wasstraat, waspas of een algemene vraag? De veelgestelde vragen zijn gecategoriseerd op onderwerp zodat jij snel kunt vinden wat je zoekt. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. 

WashKing wasstraat

Wat zijn de maximale afmetingen voor voertuigen in de wasstraat?

De rollover van WashKing Andijk heeft een maximale hoogte van 2,70 meter en een maximale breedte van 2,58 meter. Vanaf een hoogte van 2,20 meter wordt er een toeslag gerekend.

De rollover is defect, wat nu?

Indien de rollover defect is, kun je contact opnemen met onze storingsdienst via 0224 532 309.

Kan ik met mijn cabrio door de wasstraat?

Elke moderne cabrio met hard- of soft top kan gebruik maken van onze wasstraat.

Wat voor een soort zeep wordt er in de carwash gebruikt?

Bij zowel onze rollover als onze wasboxen wordt er gebruikgemaakt van niet-agressieve shampoos, deze zijn veilig voor je auto én voor het milieu.

Kan ik met mijn bedrijfsbus gebruik maken van de rollover?

In Andijk heeft de rollover een maximale hoogte van 2,70 meter. De maximale breedte is 2,58 meter. Hier geldt een toeslag voor voertuigen vanaf 2,20 meter. Daarnaast hebben wij nog een onoverdekte wasbox XL voor grotere voertuigen.

Kan ik met een imperiaal, fietsenrek of dakdragers gebruik maken van de wasstraat?

Uitstekende items zoals een imperiaal, fietsenrek of dakdragers dienen voor de wasbeurt in de rollover verwijderd te worden. Deze kunnen gewassen worden in een van onze wasboxen.

Kan ik bij jullie mijn camper laten wassen?

Je kunt met een camper terecht bij onze wasbox XL.

WashKing waspas

Ik ben mijn prepaid waspas verloren. Hoe blokkeer ik mijn waspas?

Wij kunnen alleen geregistreerde passen blokkeren en vervangen. Stuur hiervoor een mail naar washking@payunited.eu.

Wat moet ik doen als mijn prepaid waspas defect is?

Voor problemen met jouw waspas kun je contact met ons opnemen via 085 273 3265 of washking@payunited.eu.

Kan ik een extra waspas koppelen aan mijn huidige waspas?

Je kan meerdere waspassen aan jouw WashKing account koppelen. Het is echter niet mogelijk om het tegoed voor deze passen te bundelen. Er moet voor iedere pas apart opgewaardeerd worden om deze te kunnen gebruiken.

Is het mogelijk om een wasprogramma deels met waspas en deels met pinpas betalen?

Nee, het is niet mogelijk om een programma met twee verschillende betaalmiddelen te betalen. Zorg er daarom voor dat er van tevoren genoeg saldo op jouw waspas staat. Dit kan via mijn.washking.nl

Is het mogelijk om de waspas te koppelen aan een klantenkaart verzamel app zoals OK of Stocard?

Nee, dit is op dit moment niet mogelijk.

WashKing overig

Wat moet ik doen als ik wat verloren ben in een van jullie wasstraten?

Helaas zijn onze wasstraten onbemand, hierdoor hebben wij geen verzamelplaats voor gevonden voorwerpen.

Hebben jullie osmosewater?

Ja. Wij hebben een osmose tappunt op locatie Andijk Zuidkaap. Deze bevindt zich bij de wasbox XL en is 24/7 beschikbaar.

Ik heb een klacht. Hoe dien ik mijn klacht in?

Dat vinden wij erg vervelend om te horen. Voor klachten kun je een email sturen naar info@washking.nl. Onze klantenservice helpt je graag verder.

Kan ik ook alleen mijn auto stofzuigen, zonder dat ik gebruik maak van andere faciliteiten?

Ja dat kan. Onze stofzuigers staan afgezonderd van onze rollover. Hier zijn geen openingstijden aan verbonden.

Staat jouw vraag er niet tussen?